پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 250679
تجارت در بزرگترين بندر اقيانوسي ايران همچنان پر رونق/ اولين کشتي حامل کالاي اساسي در سال ۱۴۰۰وارد بندر چابهار شد
تاریخ انتشار : 1400/01/07 12:02:05
نمایش : 1278
حسين شهدادي با اشاره به رونق تجارت در بزرگترين بندر اقيانوسي ايران گفت: اولين کشتي حامل کالاي اساسي در سال ۱۴۰۰ وارد بندر چابهار شد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حسين شهدادي، معاون امور ‌بندري و اقتصادي اداره کل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بيان کرد: کشتي حامل ۶۵ هزار تن گندم وارداتي، در بندر چابهار پهلو گرفت و عمليات تخليه و بارگيري اين کالاي اساسي به منظور انتقال به بازارهاي هدف در داخل کشور با استفاده از تجهيزات استراتژيک در حال انجام است.

وي با اشاره به تجهيزات مناسب تخليه و بارگيري و ظرفيت پهلوگيري شناورهاي تا آبخور ۱۶ متر در اين بندر استراتژيک، افزود: آمادگي پهلودهي و ارائه خدمات به انواع شناورها و تخليه و بارگيري گروه‌هاي مختلف کالايي به صورت ۲۴ ساعته و با ميانگين نرم روزانه تخليه ۱۳هزار تن کالاي فله در اين بندر بزرگ اقيانوسي وجود دارد.

اين مقام مسئول اضافه کرد: در صورت تامين ناوگان حمل و نقل زميني توسط ارگان هاي مربوطه، بندر چابهار  مي تواند نقش بسيار مهمي در تامين کالاهاي اساسي مورد نياز کشور، کاهش هزينه صادرات و ترانزيت کالا ايفا کند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html